Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Дыягнастычная дзейнасць

ДЫЯГНАСТЫЧНАЯ ДЗЕЙНАСЦЬ

Адным з асноўных напрамкаў дзейнасці цэнтра карэкцыйна-развіваючага навучання і рэабілітацыі з'яўляецца дыягнастычная дзейнасць.


Мэтай дыягнастычнай дзейнасці ўстановы адукацыі з'яўляецца своечасовае выяўленне дзяцей з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця і іх індывідуальных патрэбаў у атрыманні адукацыі шляхам правядзення псіхолага-медыка-педагагічнага абследавання.


Псіхолага-медыка-педагагічнага абследаванне праводзіцца са згоды і ў прысутнасці законных прадстаўнікоў дзяцей з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця.


Для правядзення псіхолага-медыка-педагагічнага абследавання законным прадстаўніком прадстаўляюцца наступныя дакументы:
* выпіска з медыцынскіх дакументаў;
* медыцынская даведка аб стане здароўя (з указаннем наяўнасці або адсутнасці псіхіятрычнага ўліку);
* педагагічная характарыстыка, якая прадстаўляецца установай (арганізацыяй), у якім навучаецца або выхоўваецца дзіця;
* 2 малюнка дзіцяці (для дзяцей дашкольнага ўзросту);
* работы па рускай мове і матэматыцы (для навучэнцаў школ).


Па выніках абследавання са згоды законных прадстаўнікоў дзіцяці афармляецца заключэнне Цкрнір на кожнага навучэнца, мае патрэбу ў спецыяльнай адукацыі і карэкцыйна-педагагічнай дапамогі з рэкамендацыямі:
• аб навучанні і выхаванні асобы з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця па адукацыйным праграмам спецыяльнай адукацыі на ўзроўні дашкольнай і агульнай сярэдняй адукацыі;
* аб аказанні карэкцыйна-педагагічнай дапамогі;
Заключэнне аб выніках абследавання выдаецца бацькам (законным прадстаўнікам) дзіцяці або перадаецца ва ўстанову адукацыі, у якое накіраваны дзіця.


Псіхолага-медыка-педагагічнае абследаванне вырабляецца па папярэдняй запісу.


ЗАПІС НА ПСІХОЛАГА-МЕДЫКА-ПЕДАГАГІЧНУЮ КАМІСІЮ
Тэлефон: 2-10-61; 2-10-66

Раздзелы сайта